طراحی داخلی اتاق نشیمن انتقالی| شرکت دکوراسیون داخلی هویار
نوشته شده توسط : شبنم قلی پور

طراحی داخلی اتاق نشیمن انتقالی

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هویار افتخار دارد با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

دکوراسیون هویار، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

شرکت دکوراسیون داخلی هویار

تلفن : 88193236

موبایل : 09123839367 – 09123996278

فکس : 88193236

آدرس سایت:https://hooyar-office.com

 سبک طراحی داخلی انتقالی ترکیبی نهایی بین موارد مورد علاقه حال و گذشته یا سبک کلاسیک و معاصر است. بنابراین، اگر طرفدار سبک های قدیمی و جدید هستید اما نمی توانید بین آنها یکی را انتخاب کنید.

فضاهای انتقالی با تکیه بر رنگ‌های خنثی و آرامش‌بخش، فضایی تمیز و آرام را تداعی می‌کنند. رنگ‌های قهوه‌ای، برنزه و وانیلی را در کنار قهوه‌ای تیره در نظر بگیرید. این زیبایی شناسی ایده آل برای اتاق هایی است که برای آرامش طراحی شده اند. در نظر بگیرید که رنگ های شنی در فرش بافت و دیوار طرح دار این اتاق خواب چقدر ملایم به نظر می رسد که تخت را در بر می گیرد.

 

برای این سبک طراحی، تعادل کلیدی است. در این اتاق نشیمن زیبا، تعادل بین عناصر مردانه (مانند صندلی‌های مدرن و میزهای قهوه‌خوری) و عناصر زنانه‌تر (مانند آینه‌های ظریفی که در فرورفتگی‌ها قرار گرفته‌اند) در مرکز توجه قرار می‌گیرد.

سبک دکوراسیون خانه انتقالی، مبلمان انتقالی نیز ترکیبی از دو سبک طراحی متفاوت است. از این رو، قطعات بزرگ مبلمان دوران سنتی، برای تطبیق با وضعیت شیک ترندهای نوظهور، ساده تر و پیچیده تر می شوند. بزرگترین تفاوت بین سبک سنتی و انتقالی این است که طراحی داخلی انتقالی به فضای داخلی اطلاق می شود که دارای ویژگی های معاصر و سنتی باشد.

 

شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هویار در زمینه بازسازی، بازسازی خانه های قدیمی، بازسازی و نوسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی ویلا، چیدمان منزل، طراحی و اجرای طرح و … می باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: